BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 6 mars 2011

Simpa

Simpa kom och hämtade mig idag på eftermiddagen, vi drog hem till honom och tittade lite film snackade lite minnen och ja typ så. Han bjöd på middag med ingen finmiddag men ändå imponerad av en kille lagar middag åt mig för de har nog aldrig hänt förut.

De var i alla fall en trevlig kväll!!

Imorron får vi se vad som händer, de vart ingen träning med moster i alla fall för hon kände inte att hon var riktit frisk än och orkade de. Antingen drar jag till Norrtälje och hälsar på Tobbe eller så drar jag till Haninge och hälsar på Johan, får se vilket de blir.

Nu ska jag se klart bb sen blir de nog att sova tror jag för känner mig ganska trött, trotts att vi la oss ganska tidigt igår så har jag varit väldigt trött idag, men kan ju vara för att nån har bufflats med mig i sängen så man inte har kunnat slapna av ordentligt, bättre att ha nån man kan kramas med men men de kanske kommer de med någon dag.

Godnatt på er i alla fall!

0 kommentarer: