BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 14 mars 2011

Film kväll

Igår drog jag in till Norrtälje och käkade middag och umgicks med Stefan, de vart film och så lärde han mig spela lite gitarr, eller ja han försökte i alla fall men jag är ju ganska trög så vet inte hur de gick riktigt :P Men de var i alla fall en trevlig kväll.

Sov kvar där för bussarna gick så dåligt så missade den ena och då gick inte nästa förns halv två så då gick vi och la oss.

Vaknade imorse av att min telefon ringde men jag svarade inte, de var jobbet så jag kände inte att jag orkade svara just då.

När jag väl var påväg till bussen ringde jag upp för Helena hade lämnat ett röstmeddelande på telefon och verkade skit dryg. Jag sa att jag hade suttit i möte så de va därför jag inte hade svarat och att jag var i Norrtälje och väntade på bussen hem. De slutade med att jag gick till jobbet så fort jag kom hem till Rimbo så jobbade jag till tre.

De gick bra men tyckte fan inte om att hon var så störig när hon ringde och sa att jag borde ha telefon på som om jag var nån jävla jour som hon kunde ringa när som helst på dygnet och jag bara skulle komma. Sånt tycker jag fan inte om speciellt när jag inte verkar tjäna ett skit på de.

0 kommentarer: