BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 8 mars 2011

Segt

Påvägen hem gick jag förbi farbror på jobbe, vi pratade lite om allt möjligt. Älskar min farbror han är underbar som pappa fast mycket mer förstående känns de som eller han verkar mycke mer intresserad av vad som händer med mig i alla fall.

Nu är jag hemma, ligger i sängen och tittar på big brother.

Har inte gjort mycket sen jag kommit hem, var ute och sjöng lite på spelloftet, käkade middag nere hos mormor och morfar, sen har jag bara legat i sängen, tittat på tv och surfat lite.

Har pratat en del med Micke på både fb och msn vilket är väldigt trevligt måste jag säga. Skönt att ha nån att prata med och som lite verkar förstå en i alla fall.

Vet inte vad som händer resten av kvällen men ska väl försöka sova om en stund tror jag.

Natti på er!!

0 kommentarer: