BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 13 mars 2011

Bokat och klart

Nu är flyget bokat och klart så om en vecka klockan 14:50 så sitter jag på flyget upp till Östersund. Ska bli skönt som fan att komma bort ett tag känner jag. Blir bara borta fyra dagar kommer hem igen på fredagen den 25:te så blir inte så långvarigt men ändå skönt att bara komma bort ett tag.

Morfar är snäll och skjutsar mig till arlanda och min älskade moster Jenny har lovat att hämta mig när jag kommer hem så de är jätte skönt att ha de klart nu eftersom mamma bara velade och jag inte fick något svar då fixade jag de på egen hand istället.

Så tack så mycket till dom :) Sen vill jag ju också säg ett stort tack till Sofi som låter mig få komma upp och bo hos henne i några dagar så jag får komma bort från allt skit här nere.

Hoppas på att vi åker till hennes mamma under dom dagarna så jag får se valparna för de skulle vara jätte kul att se dom.

Nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt sen ska jag väl börja lista ut vad jag ska ha med mig för kläder upp och se till att de är rent och så. Är lite orolig i magen faktiskt de är första gången jag är på arlanda själv utan att nån berättar vart jag ska gå och hur allt ska gå till så de är lite pirrigt men jag är ju bra på att prata så de ska väl gå bra haha, tur att de är i Sverige och inte utomlands haha.

Ha de bra så länge!

0 kommentarer: