BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 8 mars 2011

Johan

Igår åkte jag till Johan, de vart middag i hans nya place jag fick laga men han betala så de var väl rättvist i alla fall haha. Sen vart det lite film, massa prat om allt möjligt.

En mycket trevlig kväll måste jag säga, förutom att en viss person skulle förstöra de genom att skicka fittiga sms men vad hade jag räknat med, verkar ju aldrig kunna få ha en trevlig kväll längre utan att nån ska hålla på.

Nu sitter jag hemma hos Johan, han är och jobbar men ska snart packa ihop mig och åka in till hans jobb för att lämna nyckeln sen blir de att åka hem.

Måste ringa moster också för vi skulle gått och simmat imorron men eftersom jag fick min kära tjejvecka nu så blir de inte så. Jävligt synd för jag var verkligen sugen på att träna den här veckan så får väl försöka övertala moster att ta nått pass med mig på hennes jobb kanske.

Men nu får ni ha det så bra så skriver jag mer ikväll när jag kommer hem.

Puss på er

0 kommentarer: