BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 11 mars 2011

Hund

Har ju velat haft en hund nu väldigt länge och idag hittade jag en jag verkligen ville ha, hon som äger hunden nu ville först bara ha den på halvfoder alltså att man betalar halva hunden och sen får hon använda den till avel och utställningar och sånt. Men när hon hade pratat med mig och jag sa att jag tyvärr inte har råd att betala 7000 för en hund just nu då satt hon och fundera på att ha den på helfoder och hon sa att hon skulle höra av sig om de på tisdag.

När jag såg bilden på denna hund vart jag helt kär i den, den var så sjukt fin och jag vill verkligen ha den, tyvärr så får jag inte ha den hemma för mamma så vet inte riktigt hur jag ska lösa de :/ Mamma har ju alltid sagt att hon vill ha hund men tydligen hade hon ångrat sig nu vilket är jätte synd för de här var verkligen en fin hund, med bra stamtavla och allt.

Nån som skulle vilja ha en rumskompis kanske?


Don heter han, fin va!?!?

0 kommentarer: