BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 16 mars 2011

Dejt med Jossan

Var på dejt med Jossan idag ;P Vi käkade lite middag, snackade en massa och såg halva The social network hann inte med resten men ska ev se resten imorron. De var trevligt de.

För övrigt har jag inte gjort så mycket idag har mest varit lugnt. När jag kom hem från Jossan va Mimmi och Tobbe här så då vart de lite fika och sånt.

Daniel ringde så vi satt och prata ett tag om lite allt möjligt, resor och sånt kul. Han spelade min favoritlåt på gitarr med så de var nice :D Slutade med att hans pengar tog slut på mobilen efter att vi hade pratat i ca två timmar så då var de slutpratat haha.

Nu har jag skapat ett event på fb och tänkte försöka se hur många medlemmar de finns på fb så har du fb gå med på eventet så kan vi kanske se snart hur många medlemmar de verkligen finns där.

Men nu måste jag faktiskt sova för imorron ska jag på cellprovtagning så de är ju bra om jag vaknar då.

Natti natt på er.

0 kommentarer: