BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 3 mars 2011

Jobbet

Sitter på jobbet och har jätte tråkigt, min brukare ligger och sover och jag försökte somna en stund i soffan men utan lycka så gav upp.

Vi har varit i Norrtälje idag och jag köpte faktiskt träningskläder så lite nytta har jag gjort i alla fall, sen fikade vi hos Mimmi också. Träningskläderna köpte vi på Nightmare, brukar inte vilja handla där min fick 50kr rabatt först på brukarens kläder och sen på mina egna så då kändes de ändå okej att handla där.

Fick höra av min brukare också att dom skulle ha ett möte om den andra tjejen som tog schemat jag ville ha, för tydligen har hon bara varit här kanske två gånger sen har hon eller hennes barn varit sjuka så han har sagt till att de inte funkar med henne. Så nu är de bara att hålla tummarna för att hon inte kan jobba kvar och att jag då får passet istället, skulle vara så otroligt skönt att ha nått schemalagt så man vet att man alltid har lite timmar.

Han frågade även om jag ville följa med honom i sommar för han ville först bila upp till norrland och sen över till Finland och ingen annan kan ju följa med eftersom dom antingen har familj och barn eller som Panda har möte. Kan nog bli kul man lär nog få se mycket om man jobbar åt honom för han känner ju folk lite över allt plus att han vill börja va i typ Spanien på vintrarna och de skulle jag ju inte banga direkt :P

Men nu vet jag inte vad mer jag ska skriva så får väl fortsätta tråka.

Puss på er!

0 kommentarer: